Sepetim

    Sepetiniz Boş

Premium ve Harikalar Temalar İçinde Arayın

Google ADS kullanmanın avantajları

Google ADS kullanmanın avantajları

SEO şu anda arama sayfası sıralamalarını artırmak için en çok kullanılan yöntem olsa da, Google Ads, SERP’de (arama sonuçları sayfası) daha üst sıralarda yer almanın en hızlı yoludur.

Web siteniz yeterince trafik almıyorsa ve hızlı ve kolay bir çözüm istiyorsanız Google Ads kullanmayı tercih edebilirsiniz. Ancak her şeyden önce, bu iddianın bedelini ödemeye hazır olmalısınız. 

Google Ads kullanmanın 7 Avantajı

Bir reklam bütçesine sahip şirketler, aralarından seçim yapabileceğiniz çeşitli taktiklere ve kanallara sahiptir. Google Ads, seçiminizi diğer seçeneklerden farklı kılabilecek birkaç temel avantaj sunar.

1) Hızlı bir şekilde fark edilin

SEO, web sitesi görünürlüğünü artırmanın ve daha fazla ziyaretçi çekmenin önemli bir yoludur. Ancak, ücretli reklamlardan daha yavaştır. Çoğu işletmenin, arama sıralamalarını artırmada ilerleme görmek için aylarca sürekli çalışması gerekir. Reklama bütçe ayırabilen bir şirket için  bu sonuçları beklemek zor olabilir.

İnsanları web sitenize daha hızlı çekmeye başlamak istiyorsanız Google Ads’i tercih edebilirsiniz. Google Ads ile istediğiniz görünürlüğü ve sonuçları SEO’dan daha hızlı ve daha ucuza elde edebilirsiniz.

Ek olarak, Google Ads ile reklamınız genellikle organik sonuçların üzerinde görünür ve bazen resim içerebilir. Bu sayede reklamlarınız daha ilgi çekici olacak ve tıklanma oranı artacaktır. 

2) Google’ın daha fazla erişimi var

Google, her gün 3,5 milyardan fazla arama sorgusu alıyor. Google’da reklam vermek, geniş bir kitleye ulaşmanızı kolaylaştıracaktır.

Google Ads, arama sonuçları reklamlarıyla sınırlı değildir. Popüler Gmail ve YouTube dahil olmak üzere  diğer Google platformlarında da reklam verebilirsiniz.

Tüm bu özellikler, Google Ads ile dünya çapında 1.000’den fazla İnternet kullanıcısına ulaşmanızı sağlar. Bu oran,  diğer reklam platformlarının çoğundan elde edeceğiniz erişimden daha fazla erişim  anlamına gelir. 

3) Reklamları alaka düzeyine göre hedefleyebilirsiniz

Çok sayıda insana ulaşmak güzel bir şey ama reklamcılıkta en önemli şey doğru insanlara nasıl ulaşılacağını bilmek. Google Ads, web sitenize tıklamaları artırmak ve ürününüzü satın almak için tıklama olasılığı en yüksek olan kişilere göstermek için seçenekler sunar. 

4) Reklamınız tıklandığında ödeme yaparsınız

Reklam, marka bilinirliği için gerekli ve faydalıdır. Ancak reklamcılıktaki amacınız insanların işletmeniz hakkında bilgi sahibi olmasını sağlamak değil, insanların markanızla etkileşime geçmesini sağlamaktır. Web sitenizi ziyaret etmek için bir reklamı tıklamak, bir reklamı görüntülemekten daha değerlidir. 

5) Reklam bütçesini kolayca kontrol edebilirsiniz

Google Ads gibi ücretli bir pazarlama platformuna  yatırım yaparak reklam bütçenize yatırım yaparken bütçeniz dahilinde kalabileceğinizi bilmelisiniz. Google Ads için minimum harcama yoktur, bu nedenle büyük reklam bütçeleri olmayan küçük işletmeler bile bu reklam platformunu kullanarak reklam verebilir.

Ayrıca Google Ads, maksimum günlük  bütçenizi belirlemenize olanak tanır. Dolayısıyla, bu tutarı aştığınızda, Google reklam göstermeyi otomatik olarak durduracaktır. Reklam bütçenizi aşmadan planınıza sadık kalırsınız. 

6) İlgili potansiyel müşterilere kolayca ulaşabilirsiniz

Web sitenize gelen tüm ziyaretçiler potansiyel müşterilerdir. Ancak çoğu, herhangi bir satın alma  yapmadan  ziyaretçi olarak kalacak.

Google Ads, web sitenizi daha önce  ziyaret eden ziyaretçilerin markanızla yeniden etkileşim kurma olasılığını artırmak için reklamlar sunmanıza olanak tanıyan bir yeniden pazarlama stratejisi sunar. Ziyaretçilerin sitenizde ne yaptıkları, görüntüledikleri ürünler veya ziyaret ettikleri sayfalarla ilgili içeriklerle ilgili verileri vurgulayarak yeniden görünmelerini sağlar. 

7) Stratejinizi gelişmiş analitik ile güçlendirebilirsiniz

Google Ads, PPC reklamlarınızda hangi eylemlerin işe yarayıp yaramadığını size göstermek için ayrıntılı istatistikler sağlayarak yararlı analizler sağlar. Bu, reklamlarınızı ve sonuçlarınızı zaman içinde  sürekli olarak iyileştirme olanağı sağlar.

Diğer Blog

27.09.2022

HTML nedir?

09.12.2022

SSL nedir

10.12.2022

WWW Nedir?

12.12.2022

cPanel Nedir?

12.12.2022

Plesk nedir?

18.12.2022

Php Nedir?

18.12.2022

ASP Nedir?

18.12.2022

Basic Nedir?

18.12.2022

Python nedir?

18.12.2022

Delphi Nedir?

05.01.2023

Script Nedir?

17.01.2023

Wordpress Nedir?

17.01.2023

Smf Nedir?

09.12.2022

MySQL nedir?

31.05.2023

Procreate Nedir?

09.12.2022

CSS Nedir?